Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Ποιήματα και τραγούδια για την Παναγία

ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ
Στη 2η Θεματική Ενότητα των Θρησκευτικών της Δ΄δημοτικού ,
"Η μητέρα του Χριστού", ερευνήσαμε ελληνικά ποιήματα και τραγούδια που έχουν αναφορά στην Παναγία κι έπειτα αποφασίσαμε να γράψουμε κι εμείς το δικό μας ξεχωριστό ποίημα.
Οι μαθητές/τριες βρήκαν το υλικό τους από βιβλία, άλλοι από το διαδίκτυο και άλλοι απλά εμπνεύστηκαν. 

Παναγιά μεγάλη, 
δοξασμένη μητέρα όλων μας 
που γέννησες τον Γιο του Υψίστου, 
από τον ουρανό εκεί ψηλά 
ευλόγησέ μας όλους.    Άννα

Παναγίτσα μου καλή 
που είσαι γλυκιά και τρυφερή 
βοήθησε εμένα το παιδί 
που έχω ανάγκη
από αγάπη και στοργή.   Αστέριος

Αχ1 Παναγιά μου ταπεινή 
εσύ που γέννησες τον Θεάνθρωπο  
σ΄ένα φτωχικό παχνί,
δώσε κουράγιο στα φτωχά παιδιά 
να ΄χουν αγάπη, συντροφιά,
να πάνε όλα καλά  
στα Χριστούγεννα τα φετινά.    Κων/νος

Εσύ που αγαπάς όλον τον κόσμο 
και ξέρεις τον πόνο καθενός, 
εσύ που αγκαλιάζεις όλους τους ανθρώπους 
και είσαι στήριγμα σε κάθε τους στιγμή,
ρίξε το βλέμμα σου εδώ κάτω 
κι άκουσε και τη δική μου προσευχή.
Καλά να έχεις όλα τα μικρά παιδιά
και δώσ΄ τους αγάπη, ειρήνη και χαρά  .  Εβελίνα

Καλή μου Παναγία  
του Χριστού μητέρα 
σ΄εσένανε προσεύχομαι 
τη νύχτα και τη μέρα. 

Να δίνεις σε όλους μας 
αγάπη και υγεία
κι όλου του κόσμου τα παιδιά 
να ζουν με ευτυχία.                  Βάσια

Αίνιγμα: Οι τέσσερις γιορτές
Οχτώ Σεπτέμβρη γεννιέται, 
είκοσι μία Νοέμβρη μπαίνει μέσα στον ναό,
είκοσι πέντε του Μάρτη ευαγγελίζεται 
και δεκαπέντε Αυγούστου κοιμάται για πάντα.  Θανάσης

Παναγιά όλου του κόσμου 
να προσέχεις τα παιδιά,
τα παιδιά που σε λατρεύουν 
και σε έχουν πάντοτε κοντά. 
Φύλαγε κι όλον τον κόσμο 
που σε έχει συντροφιά.          Γιάννης

Γλυκιά μητέρα του Χριστού 
που ζεις μες στην καρδιά μου,
φύλαγε όλους τους πιστούς
 μαζί και την οικογένειά μου.

Όταν την εικόνα σου προσκυνώ
και τον Χριστό δοξολογώ, 
νιώθω απερίγραπτη χαρά
σαν να κατέβηκαν οι άγγελοι 
και ψάλλουν "Ωσαννά" .

Βασίλισσα του Παραδείσου
φρόντισέ με σαν παιδί σου,
κράτα με στην αγκαλιά σου 
όπως όλα τα παιδιά σου !          Κατερίνα 

Παναγιά Παρθένα και του Χριστού μητέρα
φύλαγε τη μητέρα μου τη νύχτα και τη μέρα.
Σαν έφυγες απ΄τη ζωή είσαι στις καρδιές μας μοναδική 
και σε όλες τις γιορτές σε τιμούμε με ευχές
επειδή είσαι στη γη παντοτινή.                      Κων/να

Αχ! καλή μου Παναγιά 
φύλαγέ μας την καρδιά 
για να μη φοβόμαστε 
άλλο πια. 

Αχ! καλή μου Παναγιά
φώτιζέ μας τα μυαλά
για να γίνουμε καλά παιδιά.        Στέλλα

Ω! γλυκιά μου Παναγιά 
και μητέρα του Χριστού
Δέσποινα όλου του κόσμου
το αποκούμπι του πιστού, 
τα ματάκια μου σε βλέπουν 
στην εικόνα στοργικά 
τον Χριστό να αγκαλιάζεις, 
το δικό σου το παιδί. 
Κάνε Δέσποινα Παρθένε
όλα τα παιδιά της γης 
να΄ναι πάντα ευτυχισμένα
όσο άλλος κανείς.                Πρόδρομος

Ελπίζουμε να πραγματοποιηθούν οι ευχές τους τα φετινά Χριστούγεννα και το ίδιο ευχόμαστε σε όλους σας. 

ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ